maandag 18 januari 2010

Bollen ingelijst

Nadat alle kerstspullen opgeruimd waren vond ik het heerlijk leeg, daar kan ik dan echt van genieten. Alleen de lijstjes waar de grote kerstballen in hingen vond ik wel kaal.
Ik zag op verschillende blogs dat mensen in de weer waren met bollen en je begrijpt.....dat kan Irma ook. Ik heb er 2 in de lijstjes gehangen met een stuk lint. De bollen zelf heb ik omwikkeld met mos, ijzerdraad eromheen en hier en daar een parel aan het ijzerdraad geregen. Is het toch net even anders en de lijstjes zijn nu niet meer zo kaal.



Op tafel heb ik ook een bol neergezet

Samen op een klein dienblaadje met deze supermooie bloem van Jeanne d'Arc


Op de kast nog een potje


Je zou bijna denken dat het voorjaar is met al dat groen, helaas....
nog even wachten



Lieve groetjes en nog een leuke week verder

12 opmerkingen:

  1. Wat geweldig mooi,ook de lijstjes,wauwieee,je hebt het superleuk gedaan met het mos en de parels en in dat glazen potje,de ene met bol en de andere met kant,zit te genieten hier en dat zinken hartje met theelichtje en op je tafel,ohh die bloem die erbij ligt is supermooi,ja je hebt het voorjaar binnen gehaald.fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan allemaal...en het dooit!!!!!! Dus wie weet, komt het voorjaar er toch nog wel haha. Ach je weet nooit wat de rest van de winter nog brengt maar van deze sneeuw zijn we (nijna) weer af.

    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit zeg...al helemaal het voorjaar in huis gehaald! Heerlijk, om overal de voorjaarsbollen tegen te komen!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk gedaan zeg. Die verdienen ook wel een lijstje. De bloem van JDL is ook prachtig. Ik heb er ook een paar en ze zijn niet te versmaden.....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma, bij is het ook al voorjaar. Wat heerlijk al die leuke ideetjes met de bolletjes. Dit is ook al zo'n super idee. Je heb alles weer mooi gestyled en wat zal het strakjes lekker ruiken.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk overal die bolletjes voorjaar. Kan niet wachten.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer eens een leuk idee, even wat anders. En nu maar sproeien en wachten wat voor moois er te voorschijn komt.

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan zo. De JDL bloem is ook heel mooi.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of jij dat ook kan Irma! Echt heel erg leuk!

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk gedaan Irma, super origineel, een bolletje in een lijstje, leuk met die pareltjes ook!
    Vind het opstapje op de foto ook een lief dingetje (ik heb daar ook al een tic van, overal heb ik die dingen staan haha)
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat staat super!! Leuk idee, en wat zal het straks lekker ruiken bij je!!!

    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Irma,
    wat is dat leuk zo, bolletjes in een lijstje. Ga zaterdag ook eens aan de knutsel en ik begrijp dus dat de bolletjes geen water nodig hebben? Alles ziet er heel mooi uit bij je en de bloem van JDL won ik bij Bonnie,heel mooi is hij.
    Fijne dag,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails