zondag 22 november 2009

Hoedenspelden en Shakespeare


Die twee hebben totaal niets met elkaar te maken behalve dan dat ik ze gekocht heb en ik dat jullie even wilde laten zien. Ik "spaar" al enige tijd oude hoedenspelden en deze 3 kon ik dan ook voor een leuk prijsje op de kop tikken. Ik weet niet waarom, maar het ziet er gewoon zo mooi uit. Ik ben helemaal niet van de juwelen of dat soort, ik ben geen ekster, maar hoedenpinnen vind ik gewoon ontzettend mooi. Bijkomende voordeel is van zo een verzameling dat het niet zo heel erg veel ruimte in beslag neemt.


Het shakespeare boekje vond ik in de kringloop en dat kocht ik omdat ik het leuk vond staan in mijn nieuwe kastje. Ik heb geprobeerd om een stukje te lezen maar ik geloof dat het toch een boekje is wat in de kast blijft staan hihihi.



O ja, bij deze wil ik Inka en Andre van http://inkaenandre.blogspot.com/,
bedanken voor een award, ik heb er namelijk ook een van hun gekregen. Neem eens een kijkje op hun blog.

Allemaal nog een fijne zondag verder

10 opmerkingen:

  1. hoedenpinnen vind ik ook zoooo mooi!
    Ik heb er ook eens een post over gedaan
    kijk hier maar eens, als je 't leuk vind!

    http://memoiatelier.blogspot.com/2009/10/mijn-hoedenpinnen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verzamel ze ook al heel wat jaartjes!
    je ziet ze niet zo vaak en dan moeten ze ook nog in mijn budget passen dus de verzameling breid zich niet snel uit hoor!
    maar dat geeft niets toch?
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig inderdaad een boekje en hoedenspelden..... ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een origineel voorwerp om te sparen en inderdaad...het neemt niet veel ruimte in! Ze zijn ook erg mooi!

    Fijne zondag!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die hoedenspelden, en je kunt nog even verzamelen want volgens mij zijn er heel veel soorten.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Irma, wat ben je weer lekker verwend met een Award, gefeliciteerd. Je hoedenspelden zien er mooi uit en wat leuk dat je hier een hele verzameling van heb. Shakespear is ook aan mij niet besteed, maar met zo'n mooie kaft is het zeker een plaatje in de boekenkast.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Irma,wat schrijf je grappig,ik schoot in de lach om het stukje,ik ben geen ekster en over het boekje lezen,geweldig dit,je hoedespelden zijn prachtig en zeker een leuke verzameling,Anna heeft er een heleboel en zijn ook zo prachtig,wie weet vind ik erook nog is wat,gewoon om leuk ergens bij te leggen en zo`n boekje is altijd mooi in een kastje,ik wens je een fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn zo mooi ik ben er ook dol op, je hebt ook wel drie hele mooi exemplaren gevonden.
    En ze zijn zo decoratief om neer te leggen, ja Irma we raken nooooooooit uit verzameld. gelukkig;-)

    groetjes Irma en een hele fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Irma,dank je voor je bedankje en,link naar onze blog.Erg lief.
    Je hebt de award dubbel en dwars verdiend.

    Wat een mooie hoedenspelden vooral de eerste op de foto vind ik erg mooi.

    Hele fijne week,gr Inka en André.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het altijd leuk om te lezen dat mensen bepaalde dingen verzamelen en ben er ook een beetje jaloers op eigenlijk. Zelf vind ik alles een beetje leuk en niets leuk genoeg om er veel van te sparen maar kijk dus wel graag bij anderen die dit wel doen.
    Ook nog gefeliciteerd met je Award en leuk om jouw 'geheimen'te lezen.
    Liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails