dinsdag 26 mei 2009

Watches

Ik ben niet de enige in huis met verzamelwoedes. Hans (mijn man) verzamelt ook, horloges wel te verstaan. Hij heeft er echt belachelijk veel, degene die ik nu laat zien zijn er slechts een paar. Nu is er sinds een paar maanden één of ander maandblad over horloges met daarbij iedere keer een zakhorloge en ach...... waarom zouden we die ook niet sparen. Iedere gek zijn gebrek toch hihihi. Hij heeft er heel decoratief een paar in mijn letterbak gelegd en ik moet zeggen: het staat best grappig zo. I'm not the only one who collect things. No, my husband collects watches, he has really to much of them. Shortly there is a magazine about watches en with them there is a pocketwatch, and yes he is collecting them. He even put a couple in my tray. Decorative isn't it

11 opmerkingen:

  1. Hi!
    He's not the only one who collects watches! Remember my post on the old gold watches? (I do think he has many more though!) I love the pocket watches best!
    Have a wonderful afternoon...
    Your friend, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind dat wel een hele leuke verzameltic !
    vooral die zakhorloges vind ik erg mooi !!
    staat leuk in je bak !!
    groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het altijd wel leuk als je alletwee een verzamelhobby hebt. Mijn man spaart weer van alles wat met oude brommers te maken heeft.
    Zo zijn we altijd druk op onze manier. Maarre die zakhorloges zijn echt leuk.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WohW!!!! Wat een verzameling zeg! Koopt hij bepaalde modellen of gewoon alles wat hij tegen komt?
    Die doos is wel heel mooi voor horloges maar hij kan geloof ik nog wel 3 van die dozen gebruiken.
    Die zakhorloges zijn leuk!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat zeker zeer decoratief in je letterbak! Zo'n hobby heeft dan toch ook zijn leuke kanten. Dit is toch leuker ipv dat ie bijvoorbeeld bierpullen spaart (ha, ha). Nou ja, met een bos fluitekruid erin zijn die misschien ook nog wel weer decoratief te maken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg, mijn man verzameld gereedschap oude kozijnen affijn de kelder is zijn domein ha,ha.... ik vind dit veel leuker hoor, praktish en mooi. super om zo dingen te delen. fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk horloges! altijd goed,heb er ook een aantal maar niet zoveel als jou man....
    van die collectie heb ik er ook eentje..maar daar is het gebleven bij mij heb nog wel wat oudere zakhorloges..

    fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Irma,
    erg leuk dat je man ook iets verzameld,vind de oude zakhorloges erg mooi.Staat erg leuk zo in de letterbak.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een man zeg....horloges maken tenslotte de man.......
    Hoeveel maanden heb ik al gemist, en wat kost dat blad, en en en......oooh ik word hier hebberig van. Ik moet ook naar de winkel, of is die actie al voorbij..........
    Oh help me dus...........HELP
    Ik moet minder bloggen, dit gaat weer geld kosten.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Irma ,
    wat leuk dat je man ook verzamelt , die van mij klust alleen maar ,heeft geen tijd om te verzamelen............
    Wij zijn trouwens allebei niet van die verzamelaars , vind heel veel dingen wel leuk hoor maar zou dan echt niet weten waar dat allemaal uit te stallen.
    Fijne dag nog ,
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. There is something so beautiful about old watches. I love collecting them too. My father was a watch repairer when he was younger so maybe that's where my fascination comes from. I also very much like the painter stairs you did....
    carole

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails