dinsdag 19 mei 2009

Award

Nou zeg, krijg ik zomaar een 2e award, wat ontzettend lief. Dank je wel Gonda ( http://oldandbeautiful.blogspot.com/) de bloemen zijn voor jou.
Het was wel onverwachts want ik wist niet dat er weer een ander award in omloop was maar zo ontzettend lief.
Het is altijd leuk te ervaren dat mensen met plezier je blog lezen en bekijken en dat dan met een award belonen. Ik ben er helemaal heppydepeppy mee en supertrots op.


Een eer om de award te krijgen maar zeker ook om hem door te geven


Allereerst wil ik geven aan
http://bellavien.blogspot.com/,
Ik vind het een superleuke blog om te volgen, voel ik me ineens een beetje in Zweden.
http://bonjade.blogspot.com/
Altijd zulke mooie foto's en zo super inspirerend.
http://heidi-laflotte.blogspot.com/
Weet volgens mij iedereen te boeien met
leuke foto's en de verhalen eromheen

De 4e award gaat naar alle andere blogs, en niet omdat ik me er gemakkelijk vanaf wil maken maar omdat ik dat echt meen. Ik vind alle blogs die volg, lees en bekijk superleuk. Het is echt leuk om mee te kijken bij iedereen, hoe het gaat, hoe het reilt en zeilt, toch een stukje van ieders huis en leven. Dus allemaal een award

Groetjes
Irma









7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, ben helemaal sprakeloos, ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen haha,,... heb er vanochtend ook 1tje van Nona gekregen. Vind het een hele eer en ben blij dat jullie allemaal graag even bij mij een kijkje komen nemen in Zweden. Heerlijk de hollandse gezelligheid die ik hier echt wel zo nu en dan mis hoor. Dank je wel lieve Isis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg...ik zou net bijna op bed gaan. Nog ff kijken her en der......zie ik dit!!!!
    Allereerst zelf van harte, dik verdiend hoor want ik geniet hier altijd.
    En ten 2e super, super bedankt. Ik ben er heel blij mee. Zo leuk deze "I love your blog award".
    En I love yours too.
    Mijn dag is nu super geëindigd op deze manier.
    Ik ga hem er morgen op zetten hoor.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award!
    Mooie pioenen ook. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma,
    van harte met je Award, er zijn er al weer heel wat uitgedeeld de afgelopen dagen maar vind ook zeker dat jij hem verdiend.Kom hier altijd graag een kijkje nemen op je gezellige blog.
    Geniet ervan,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award ,ik had al gezegd dat ik vond dat jij er ook een verdiende !!
    Wens jullie een fijne hemelvaartsdag morgen ,ik moet s'ochtend werken en dan moet de oudste s'middags met haar dansgroepje hier in de buurt een streetdancedemonstratie geven , dus mijn dag zit alweer vol ,gelukkig wel met leuke dingen.........
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bloemen en bedankt hoor.
    Graag gedaan want ik vind je blog ook heel leuk om te lezen.
    Mooie trap ook met die grijze en witte kleur en vooral met die kist cijfers uit je volgende blog.
    Dat is een trap die je echt kan laten zien hoor.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award !
    je hebt leuke blogs uitgekozen om hem weer door te geven !
    Fijne dag vandaag
    groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails