vrijdag 3 februari 2012

Nieuwe emaille platen


Een mooie emaille plaat op marktplaats gevonden. Hij heeft wat verweerde plekjes maar dat vind ik juist zo leuk. 

In de webwinkel Zink en Zo kocht ik 3 emaille platen, niet oud maar wel heel erg leuk en stoer.
Deze stoere A hangt bij het oude emaille bord in de buurt, een leuk groepje zo.
De F staat in de keuken op de plank
En de 3 staat in de serre, ik vind ze echt super.
Ik vind het echt super, vooral het soort groen achter de A en F vind ik zo een mooie kleur.

Iedereen een heel fijn weekend maar doe voorzichtig want het schijnt heel erg te gaan sneeuwen.

Liefs
Irma
 

25 opmerkingen:

  1. Irma.....help....het sneeuwt hier ...HEEEEL ERG HARD!!!!Je hebt een lekkere dag uitgekozen om vrij te zijn en je bordjes zijn super!
    Prettig wit weekend.
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier sneeuwt het al een klein beetje, wie weet wat er nog komt!!

    Je borden zijn erg mooi, lekker stoer en daar hou ik wel van!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoer!!
    Genieten deze foto's.....

    Happy winter weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige platen...AF3 lijken toch erg oud! Lekker stoer!
    Fijn winterweekend!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou er ligt al een aardig pak hier hoor.......ik hoef er vandaag niet uit meer...ja met de honden nog maar verder niet.......morgen werken.......mooi al je borden.....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, deze oudjes (of nieuwtjes ☺); ze zijn erg stoer en passen overal bij!
    Fijn weekend!

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je emaille platen, het past goed bij de rest!

    fijn weekend,

    groejes When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie combinatie, ze passen echt bij elaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi de stoere borden! Sneeuw is hier (helaas) vandaag niet veel gevallen...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MOOI ZIJN DIE PLATEN!
    LEKKER STOER!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal leuk ,ik hou daar wel van !
    en ook nog helemaal mijn kleuren
    Fijne dag nog
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig zijn ze!!!!
    lieve groet, Dominique
    www.damnkunst.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Typte een rare naam sorry...

    Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent met de plaaten,ze zijn ook gaaf...en staan super..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij bent net zo'n fan als ik van cijfers en letters...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ben je gestopt met bloggen??
    jammer dat we niets meer van je zien en lezen...

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. f9059866f02158058c865045138af8ab
    sms onay
    website kurma
    website kurma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you for your explanation, very good content. a9dc1d830637c81fe7794fea485e84a9
    altın dedektörü

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails