zondag 20 maart 2011

Spiegeltje spiegeltje tegen de wand......


Het kastje in de serre op het dressoir is al een tijdje weg en ik vond het maar kaal. Ik vond deze spiegel op marktplaats voor een hele schappelijke prijs.



Het is echt een oudje, heel zwaar, mooi hout en in de spiegel zelf zitten wat verweerde plekken. Natuurlijk moest hij wit


Zie die 2 nou, kijkend wat het vrouwtje nu weer fotografeert
Even een voor en na plaatje...
Staat echt zo leuk en het is tenminste niet meer zo leeg achterin.
Geniet van de zondag

Liefs
Irma

16 opmerkingen:

  1. Mooi hoor , zo'n witte spiegel geeft inderdaad een mooi ruimtelijk effect en vult daar mooi de muur op .

    Fijne zondag , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie spiegel Irma...en ja, over dat ie wit moest worden bestaat geen enkele twijfel hi hi!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het witte exemplaar is natuurlijk het mooist, daar zijn we het wel over eens.

    Fijne zon(nige) dag,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi irma,

    Britt wil de foto's hebben want ze vindt ze zo mooi.....of bedoelde ze de hondjes???
    Euuh, ze vind de foto's en de hondjes leuk...heeft ze d'r smaak tenminste niet van haar moeder en is er nog hoop!!
    Superspiegel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtexemplaar111 Staat geweldig leuk!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Irma, wat een verschil he, nu hij wit is. Prachtig geworden!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi je hebt dezelfde smaak als ik heb
    prachtig heb jij het heel mooi
    ik ga je volgen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your blog is just absolutely gorgeous, I am so happy to have found you! True, there might be a slight language barrier, but your images are simply breathtaking.

    Have a wonderful Sunday,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige spiegel en wat een verschil zeg. Dat verfje is echt een wonderverfje voor de spiegel. Het is een pláátje geworden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is prachtig geworden (wat een verschil maakt dan toch een likje verf) Het nummertje vind ik ook helemaal geweldig...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig de spiegel, je hebt hem mooi in de verf gezet, ik ben verliefd!
    Mooi zo met die doorgeschuurde randjes, helemaal geweldig.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi deze oude spiegel die je prachtig hebt geverfd in het wit.
    Een plaatje!!!
    En die 2 op de foto...wat een pracht stel!!!
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTERENDE SPIEGEL!!!! Staat erg mooi zo en zeker in het wit,mooie kleur heb je trouwens ook tegen de muur. Welke kleur is dat als ik vragen mag?
    Fijne week
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Irma, was hast Dun einen wunderschönen Blog!!! So zauberhafte Fotos, toll!!!
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjee ik lig wel heel ver achter op je blog,maar goed ik kan er echt niets aan doen,ik ga bij veel wel een paar posten terug,ik zou weleens willen weten wat ik daar aan kon doen,ben al minder blogs aan het volgen,je spiegel is prachtig en wat een verschil met voor en na,ik ben altijd trots als ik dan terug kijk,jij vast ook,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails