zondag 7 november 2010

Even wat nieuws

  Deze leuke vissersmand heb ik via internet besteld.
 
  Alvast voor de nieuwe slaapkamer straks op zolder

Ik vind hem echt helemaal super. Ik ben niet zo van het riet/rotan, maar deze is helemaal leuk. En het breekt wat, want het meeste wordt straks wit boven.


Hij hangt nu nog even op de " 1e etage"  aan de spiegel, gewoon mooi te zijn

  Omdat het er op " 2e etage"   zo uitziet. Mijn hemel wat is dat nog een hoop werk.


 De vorige eigenaar had overal kleine platen tegenaan gemaakt en dat vonden wij niet mooi en moet dus alles gestript. Tsjonge wat kom je dan een hoop troep tegen zeg. De isolatie was ook niet meer helemaal goed dus dat moet ook opnieuw gedaan worden. 
Maar ach.....geduld is een schone zaak  AARRRGHH

 Dit is een foto van de vloer, zoals je ziet is het verdeeld geweest in 2 kleine kamertjes. Tsja en dat moet nu natuurlijk ook opnieuw
 
Helemaal geen rotzooi, valt allemaal best wel mee.....

Nou ik ga maar even kijken of ik ergens mee kan helpen dus ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag en een gezellige nieuwe week
Liefs

22 opmerkingen:

  1. Wat zeggen ze ook nog maar altijd? Het moet eerst lelijk worden voor het mooi wordt (of zoiets)

    Sterkte en vind je mand heel mooi. Ik hou van riet dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Irma, wat een operatie... maar de mooie mand voor het eindresultaat is vast binnen! Leuk ding. Succes op zolder,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Irma, Na regen komt zonneschijn en dat zal straks ook bij jou zijn als alles opgeknapt en weggetimmerd is. Ben zeer benieuwd naar het rsultaat. En je vissersmand gaat een mooi zolder kamertje tegemoet. Nog even geduld.....
    Fijne klus dag. Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat vissersmandje echt prachtig hoor , hele mooie doorleefde tint heeft het , helemaal mijn smaak.......
    En wat een klus hebben jullie voor de boeg maar het gaat vast heel mooi worden, in elk geval succes ermee !
    fijne dag nog , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, het vergrijsde vissersmandje...
    En wat een werk hebben jullie nog in het verschiet, als ik het zo lees in je bericht, Succes ermee, wordt vast prachtig..
    Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben nog een hele klus voor de boeg, sterkte!
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat vissersmandje is super leuk!!

    Succes met het klussen, het is even doorbijten hi hi maar als het goed is krijg je er straks wel wat voor terug!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, eerst wordt er rotzooi gemaakt, eer het mooi gaat worden, hè!! Maar het wordt vast ontzettend mooi. Ik vind je vissermandje een stoere doddel, ontzettend leuk voor bij al dat wit!!

    Heel veel succes met alle troep en stof en rommel!

    Nog een fijne (rustige/relaxte) zondagavond, groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke rommel..!!

    weetje.. het heeft altijd wel iets die rommel ( ik kan er zelf ook absoluut niet tegen hahaha)
    Maar wanneer alles weer is opgeruimd.
    Geniet je dubbelop!

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi mandje.
    En wat een zooitje bij jou zeg ha ha,straks zal je trots zijn ,als het helemaal klaar is

    gr.Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie mand heb jij gekocht.

    Nou jullie hebben nog wel wat te doen boven.
    Klus ze.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog een hele klus! Wordt vast prachtig!

    Groetjes! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een klus nog, maar het zal best mooi worden. Wij zijn ook bezig met de slaapkamer, ook hoofdzakelijk wit. Wij gaan niet zo hard dus het zal nog even duren. Maar de verbouwing is gelukkig niet zoveel als bij jullie.
    Succes
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. als eerste heel veel werk en rommel en dan opbouwen en genieten...
    ik weet wat ik zeg, hier gaat het precies zo!!!
    tja wij hebben dan ook een oud verwaarloosd huis gekocht....maar het word grandioos, en zo ook bij jou!
    LG.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die mand getuigt van smaak, ik heb deze ook gekocht en deze staat te pronken op mijn tv-kast met drie leuke dobbers en kegels. (leuke aankopen bij Hennie van Room17.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een klus hebben jullie aangepakt, ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die vissersmand!En wat n werk die zolderverdieping! Succes ermee!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. NOU, IK WEET HOE JIJ JE VOELT MET DIE ROMMEL.
    IK ZIT ER AL 3 JAAR IN.
    MAAR AAN ALLES KOMT EEN GOED EIND.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk dat je nu ook foto's hebt van hoe t nu is. moet je eens zien hoe mooi het gaat worden...ik hoop dat alles snel klaar is..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooh mijn hemel wat een werk zeg!
    als je eenmaal begint komt er steeds meer bij hé
    succes meid
    Het wordt vast een plaatje als het klaar is!
    Fijne klusavond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooo, maar blijf positief het wordt vast prachtig, sterkte nog even met de troep!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben erg benieuwd hoe het er straks allemaal uit gaat zien, maar als ik de foto's zie, gaat dat helemaal goed komen!

    Mooie mand trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails