donderdag 22 oktober 2009

Kousenband....




Ik heb al heel lang een kantje om mijn potten heen die op tafel staan.
Gewoon omdat ik het leuk vind maar ook omdat ik het wat opgeruimder vind staan, zeg nou zelf, wat is er nou leuk aan pot vol theelichten die toch niet gaan liggen zoals jij het wil. Dit vond ik dus wel een goede oplossing. Ik heb er al een keer eerder over gepost in een van mijn eerste berichten.
Eigenlijk is het zo simpel, het is gewoon een mooi stuk rekbaar kant. Dit soort kant wordt meestal gebruikt voor lingerie en daarom zo rekbaar.
Je kan dus eigenlijk wel zeggen dat mijn potten een kousenband om hebben (hihi). Ik heb ze in een aantal verschillende kleuren zodat ik kan afwisselen. Pas geleden heb ik daar grijs kant bij gekocht, ik moet het alleen nog even vastnaaien, maar dan is het wel weer een hele mooie band.









7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur heeft dat kant.
    Wat kan je dan genieten van zoiets simpels,
    leuk is dat.
    Fijne avond Groeten van Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mooi is dit. En waar koop je zoiets nu.....? Tja ik ben weer eens nieuwsgierig.
    De laatste foto's zijn die weggevallen 4 in een vierkantje...?
    Maar je post was weer om van te genieten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kant in mooie kleuren. Bij "mijn" stoffenwinkeltje verkopen ze dit soort band ook. Toch weer eens kijken lol.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dat kant, zo geef je het net dat beetje extra, ik hou daar wel van, doe zelf ook wel eens een dun kantje op een pot of bakje, maar dit is helemaal prachtig. Je heb er ook mooie fotocollages van gemaakt.
    Een genietmomentje.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, ik heb hetzelfde soort kant om mijn pot met waxinelichtjes zitten, alleen dan in het zwart. Het is inderdaad zo weinig werk met een groots effect. Je blog is voor mij nieuw maar ik heb je meteen bij mn favourite gezet.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dat kant om de potten heen en e collage is ook super !!!
    wat een super kerstballen heb je gekocht, kan jou het schelen dat het nog geen kerst is, als het maar leuk staat en dat doet het :-)
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat een leuk idee! Toevallig zag ik vandaag heel veel van dat kant in allerlei zachte kleuren, ik dacht hmmm wat kan ik daarmee...acht laat ook maar...voor mijn kaartjes is het te breed... hmmm... nee. Nou JA dus, ik ga volgende week even wat uitzoeken. Dank voor deze post en je idee, ik ga het lenen! En de kerstballen kunnen hoor, vind ik wel! Genieten hier zeg!

    groetjes uit Noord Holland,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig als je een berichtje achterlaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails